محمد طهمحمد طه، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

بهشت زندگی

قبولی در حوزه

1390/6/7 11:11
نویسنده : مامان فاطمه
447 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دوشنبه تلفن زنگ خورد و من رو بیدار کرد (البته دیر پا شدمچشمک)

از حوزه کریمه اهل بیت تماس گرفتند که اونجا قبول شدم.

خیلی خوشحال شدم که اونجا قبول شدم چون مدرسه قبل خیلی به مامان اکرم دور بود و نمی دونستم اگه اونجا قبول شم چه جوری شما رو تا پارک فدک ببرم و خونه مامانی بذارمت و دوباره برم تا حسینیه ارشاد

امینه جان هم از این حوزه تعریف می کرد که حوزه خوبیههیپنوتیزم

انشالله همین طوره

زنگ زدم به بابا مصطفی بگم اما در دسترس نبودمنتظر طفلی سر کاره دیگه

مامانی هم گوشی بر نداشت که بهش بگم

اومدم به تو بگم ، تو هم که علی الظاهر خوابی ، خوش خوابساکت

دیروز رو تخت خوابیده بودم، یهو دیدم یک ور شکمم جمعع شدی یه کم ترسیدم

شیطون بلا یه جا آروم نمی گیری کهدلقک دوست دارم همچین لپتو گاز بگیرم که قرمز شی اینم دندونای منهنیشخندقلب

 کم کم نتیجه دانشگاه بابا مصطفی هم میاد دعا کن جایی که صلاح خداست قبول بشه انشالله

شما هم انشالله بچه درس خون و زرنگی بشی و موجب سربلندی خانواده و کشورت باشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهشت زندگی می باشد