محمد طهمحمد طه، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

بهشت زندگی

قبولی بابا مصطفی

1390/6/11 11:28
نویسنده : مامان فاطمه
428 بازدید
اشتراک گذاری

روز سه شنبه که رفتم دانشگاه ، قرار بود نتایج کنکور ارشد سراسری رو اعلام کنند.

زنگ زدم به خاله فهیمه تا ببینه بابا مصطفی قبول شده یا نه؟اوه

خاله فهیمه با استرس سایت سنجش رو چک کرد و با خوشحالی گفتچشمک دانشگاه مالک اشتر برق قبول شدهلبخندتشویق

خیلی خوشحال بود و من تو دانشگاه نمی تونستم ابراز احساسات کنم.بغل

بعد زنگ زدم بابا مصطفی تو سرویس بود ، بهش تبریک گفتم ،اونم خیلی خوشحال شدهورا

بعدش هم مادر بزرگ و پدربزرگا متوجه شدند.

خدا رو شکر کردم و نماز شکر خوندم.

آخه بابا مصطفی خیلی با استعداده و خدا هم کمکش کرد...سعی کن همیشه به خاطر خدا کار انجام بدی محمد طه جانماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله فهیمه
24 شهریور 90 11:40
سلام من خیلی تبریک میگم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهشت زندگی می باشد