محمد طهمحمد طه، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

بهشت زندگی

افطاری

1390/5/14 15:54
نویسنده : مامان فاطمه
298 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز روز چهارم ماه مبارکه

دیروز رو نتونستم روزه بگیرم ، کمی ضعف کرده بودمچشمک

امشب افطار مامانی و بابایی و خاله فهیمه میان خونه ما

برا خاله فهیمه آش رشته دارم درست می کنم...آخه عاشقِ آشِ

برا مامانی هم حلوا درست کردم ولی رنگش خیلی روشن شدناراحت

شیر برنج و مرغ و خورشت کرفس هم درست کردم.

خدا رو شکر امروز حالم خوبه و مشکلی ندارم چشمکتو چی؟تو مشکلی نداری؟بغل

سر سفره افطار نون و پنیر و سبزی و خرما و گردو هم میذارن

اینا رو باید یاد بگیری نی نیییییییییییییقلب

خوب من برم باید برنامه پروژمو اجرا کنم مشکل دارهآخ

دعا کن زود زود درست شهماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نفس طلایی
14 مرداد 90 17:33
سلامقبئل باشه ازتون التماس دعا
مامان نفس طلایی
15 مرداد 90 12:11
سلام قبول باشه من نی نی ندارم اخه مشغول درس خوندنم اما عاشق نی نی هام
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهشت زندگی می باشد