محمد طهمحمد طه، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

بهشت زندگی

این جشنها برای من آقا نمی شود

1390/4/27 12:35
نویسنده : مامان فاطمه
323 بازدید
اشتراک گذاری

این جشنها برای من آقا نمی شود ... شب با چراغ عاریه فردا نمی شود....

خورشیدی و نگاه مرا میکنی سفید ..... میخواستم ببینمت اما نمی شود .....

شمشیرتان کجاست ؟ بزن گردن مرا ...... وقتی که کور شد گرهی وا نمی شود....

 


یوسف! به شهر بی هنران وجه خویش را .... عرضه مکن که هیچ تقاضا نمی شود ....

اینجا همه منند، منِ بی خیالِ تو .... اینجا کسی برای شما ما نمی شود ....

 آقا جسارت است ولی زودتر بیا ..... این کارها به صبر و مدارا نمی شود

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم عصارزاده
27 تیر 90 19:28
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام مامان فاطمه نمیدونی چقدر خوشحالم که دارم خاله میشم. باورم نمیشه.. به سلامتای انشالله سرباز امام زمان تحویل آقا بدی... خیلی دوست دارم ببینمت... کاش دوران دانشجویی بود... برای من خیلی دعا کن دلم خیلی گرفته... مواظب خودت و کوچولو باش راستی خیلی کار جالبی کردی که براش وبلاگ زدی. معلومه از الان میخواد سرباز سایبری باشه ها
دانيال
28 تیر 90 13:47
سلام خاله جوني سلام ماماني آينده راستي وبلاگ قشنگي داريد به من راي ميديد ؟ كدم 67 هست اگر كه اجازه بديد لينكتون مي كنم با احترام دن دني
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهشت زندگی می باشد