محمد طهمحمد طه، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

بهشت زندگی

نیمه شعبان

1390/4/27 12:26
نویسنده : مامان فاطمه
335 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم

دیروز نیمه شعبان بود..........

می دونی امام زمان چند ساله شدن؟

1177 =1432-255 ساله که ایشون منتظرند.

دیروز خیلی دلم گرفته بود ، بابا مصطفات هم هی به مامان می گفت بیایید دنبال فاطمه ببریدش خونه مامان جون

ولی من چون دلم گرفته بود نمی خواستم اونو تنها بذارم،احساس می کردم اونم دلش گرفته...

شایدم اشتباه می کردم...نمی دونم

دیروز نماز امام زمان خوندم...به نیت خودمو شما و بابا مصطفی

نماز امام زمان این طوریه پسرم و بهتره که هر جمعه خونده بشه:

2 رکعته و وقتی به "ایاک نعبد و ایاک نستعین" رسیدی این آیه رو 100 بار تکرار می کنی

سوره "اخلاص" رو هم 7 بار می خونی ، ذکر رکوع و سجود هم 7 مرتبه می خونی و بعد از اتمام نماز 100 تا صلوات با عجل فرجهم تو سجده بفرست.

می دونی چرا این ها رو برای تو می نویسم؟

شاید اون موقع که تو می تونی این کارها رو بکنی من پیشت نباشم که بهت بگم

خلاصه برای منم خیلی دعا کن تو پاک و معصومی

روز نیمه شعبان هم روزه داره و هم شبش احیا داره

منو بابا مصطفی هم روزه بودیم....دم افطار دیگه دلم خیلی خیلی گرفته بود و چشمام یهو بارونی شدگریههنوزم ابرای دلم کنار نرفته و گاه و بیگاه بارونی میشهناراحت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهشت زندگی می باشد